Livskraft

Denna videon cirkulerar på facebook just nu.
Jag brukar inte gå in på de länkarna men något
lockade mig så fruktansvärt.
När jag såg den så blev jag varm i kroppen.
Kände en sådan enorm värme och kraft.
Titta på den och tänk efter.
För kan han så kan vi!!!!!



Utan ben och utan armar, men med en sådan
livsglöd.
Helt enormt.


Nu har snart tre veckor gått.
I morgon lämnas barnen över till sin pappa igen.
Det konstiga är att tre veckor är en evighet att vara utan de, men går
så enormt snabbt när de är här.
Nu skall de bara vara borta en vecka, men fy vad jag kommer sakna de.

Emil och Embla är färdiginskolade och för första gången på länge vill Emil gå till skolan.
Han längtar. I morgon är det studiedag som han i
 vanliga fall älskar, för då slipper han ju gå till skolan.
Nu tycker han det är tråkigt.
För han längtar till skolan och sina nya kompisar.
ÄNNS SÅ FRUKTANSVÄRT SKÖNT!!!

Nu skall jag njuta av Nova en liten stund innan det är dags att hämta barn nummer ett.
Ha en fantastisk dag.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?