För bra för att vara sant?

När man minst anar det så händer det.

I natt sov Nova 7 timmar i sträck utan att behöva äta.
Åt sista målet strax innan elva i går kväll och vaknade sen vid sex i morse.
Åt lite grann (inte mycket alls) och somnade om för att sedan vakna
pigg som en lärka halv åtta i morse.

Det var längesedan jag var så utvilad som jag var i morse.
Å andra sidan var det ju längesedan jag fick sova 7 timmar i sträck.
Lite förvånad och chockad blir man.
UNDERBART var min första tanke.
Samtidigt som jag vet att det absolut inte är någon idé att
ta ut segern i förskott.
Natten som kommer kan lika gärna bli en flopp som en flipp.
Antar att hon är lite liten ännu för att klara en hel natt utan mat.

Mina stora ungar sov båda två natten igenom från det de var 2 månader.
Så nu hoppas jag att det finns hopp för den här lilla
damen också.
Vad skönt det skulle vara om man slapp gå upp på natten.
Kan nog hellre ta det att vakna vid sex, bara man slipper den störda sömnen
som blir om man skall upp och mata.

HÅLL NU TUMMARNA ATT HON VÄLJER DEN SNÄLLA VÄGEN.



Nu har vi skickat iväg de stora barnen tillsammans med
mormor och morfar.
De skall ha en helg på Lilla Brattön utan mamma och Tinus.
Och det var väldigt viktigt från båda barnen att berätta ett par gånger
att vi absolut inte fick följa med.

Jag vet...jag vet.
Detta är deras egentid med de. Och självklart skall de få njuta.
Vi får ta hand om oss själva istället.
Så idag blir det kalas för Cecilia (Tinus kusin) som fyllt år.
Och i morgon får jag ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN träffa Emma igen.
Hon har två veckors ledigt och är i Göteborg.
Så i morgon blir det hennes och min dag.
LÄNGTAR!!!!!!

Ha en fantastisk dag alla där ute.
KRAM!

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?