En förklaring.....

Det är synd att det förra inlägget togs så hårt.
För det var absolut inte menat som någon kritik
till någon. Och man måste samtidigt läsa inlägget
noga och se vad som verkligen menas.
Efter att fått veta att det fanns ett par som tog
åt sig (som på något sett inte skulle ta åt sig) så kände jag
att jag måste förklara mig.
Självklart vill jag att folk kommer och hälsar på Nova.
Att hon får träffa sina släktingar och vänner.
Det ser jag mer som en självklarhet.
Det som är trist är att folk som
aldrig besöker oss i vanliga fall eller som knappt hör av sig
helt plötsligt näst intill springer ner dörren hos oss.
Innan var vi inte ett dugg intressanta men
plötsligt så har Nova kommit och vi blev väldigt
intressanta att besöka.

När jag fick veta att fel personer tog det som kritik lät
jag några läsa det som skrivits.
Och på något sett verkade alla förstå.

SÅ TYVÄRR HAR FEL PERSONER TAGIT ÅT SIG
OCH DET VAR ABSOLUT INTE MENINGEN.

De som är oss nära och kära hoppas jag självfallet
kommer att vara hos oss och Nova.
Men de som aldrig brytt sig om oss behöver inte komma
bara för att liten tjej kommit.

KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?