Vad önskar du???

Jag fick en fråga av en kompis.
VAD ÖNSKAR DU DIG MEST AV ALLT DENNA HELGEN???

Jag tänkte och tänkte. Tillslut kom jag på att jag önskar mig inte en sak. Utan flera.
Men tillsammans skall de bli en sak.

1. Jag vill ha sol och värme.
2. Jag vill att det händer något kul.
3. Jag vill kunna njuta av helgen tillsammans med min familj.
4. Bli överraskad.

ALLT DETTA TILLSAMMANS BLIR EN FANTASTISK HELG!!!

Ett ganska bra svar känner jag.
Det är vad jag önskar mest av allt denna helgen.
ATT DEN BLIR RIKTIGT RIKTIGT BRA!!!!

Ha en fantastisk helg allihopa.
KRAM

  snart pappa

Hur ser planerna ut ihelgen? Hoppas det är bara bra med er!

 2010-04-23     23:20:23    URL: http://pappatobbe.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?