Lite ont igen!!

Visst känner man sig vissa dagar nere utan att man vet varför?
Man vet inte riktigt varför man är irriterad och ledsen, utan bara känner att man är det.
Fick jätte ont i magen igår. Runt naveln och ner vid sidorna.
Tinus frågade mig på vilken skala det gjorde ont....just då var det en 1:a. Men innan på
kvällen var det en 8:a.
Jag har ingen aning om varför det gjorde ont och inte heller vad det var som gjorde ont. Nu på morgonen ligger det på en skala 1 igen.
Jag har ringt Mariana (barnmorskan) nu och inväntar att hon skall ringa tillbaks.
Bättre att fråga varför det gör ont.
Bättre än att gå runt och vara orolig.
Men som hos de flesta läkare får man prata in ett medelande och så ringer de tillbaks.
Bebisen i magen har blivit lugnare. Väldigt mycket lugnare.
Inte alls detta sparkande som det var innan. Utan mer försiktigt rörande.
Lite orolig blir man...men hoppas hon ringer tillbaks snart.


Annars skall jag ha en heldag med Emma idag. Lite shopping och en god lunch på stan.
Jag behöver ett par nya skor. Och jag måste satsa på bekvama skor som jag kan traska i när sommaren kommer och mina fötter svullnar upp.
Utan klack självklart.
Och de skor jag funderar på är ett par Puma

PUMA DRIFT CAT II L JR BLACK / WHITE

Snygga och säkert bekväma att går runt i. Så när barnmorskan ringt blir det en tur till stan.
Och få umgås med Emma innan hon far hem igen. Till kalla snöiga Umeå.

Idag kommer jag hoppa över den dagliga promenaden. Skall jag traska runt på stan sen så behöver
min kropp vila just nu.
Så jag kommer slappa framför datorn en stund och läsa lite bloggar och sen kanske ett skönt bad.
KRAM♥








  Sofia

Hej!

Hoppas att du får några kloka svar av din BM och att det magonda släpper, det är jobbigt att vara orolig.



Hoppas oxå att du får en mysig dag nere på stan!



Kram

 2010-04-07     11:48:44    URL: http://thenewshitintown.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?