Kontroll!

Min barnmorska är på semester.
Men en väldigt trevlig Kristina ringde upp mig efter ett par timmar.
Hon trodde att det var ännu fler kraftiga sammandragningar som jag fått.
"SKALL DE ALDRIG TA SLUT????"
Hon vill i vilket fall som helst att jag kommer in så de får känna på magen och lyssna på barnet.
Hon trodde inte jag behövde orora mig för något annat. Men jag blir ju orolig ändå.
Sammandragningar är ju inget bra. Det förstår ju jag med.
På onsdag skall jag till läkaren och göra ett VUL (Vaginalt ultraljud) för att se hur mycket livmodern påverkats av alla sammandragningar.
Jag hoppas så innerligt att det inte har påverkats alls.
Då skall de även besluta om jag blir fortsatt sjukskriven eller redo att gå tillbaks till jobbet.

Världens bästa Emma följer med mig idag.
Vi skulle ju ändå träffats för en dag på stan....men nu får hon agera stöd hos barnmorskan istället.
Jätte glad att hon vill följa med.


Skriver senare igen när jag kommit hem och fått lita datortid över.
KRAM♥

  snart pappa

Vänta inte alldeles för länge bara med sakerna ;) En dag är ni där. hehe :) Jobbet har bara gått bara bra, lite ont i benen bara! ska ta ett varmt bad lite senare. Hur mår familjen?

 2010-04-07     19:09:55    URL: http://pappatobbe.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?