Det är över!!!!!

Jag mår illa just nu. Jag mår verkligen jätte illa.
Men jag vet att jag inte är magsjuk.
Absolut inte.
Utan jag tror det är all frusteration som är på väg ur mig.
Och all trötthet jag har inom mig.
Det blev allt för lite sömn i natt.
Så fort jag somnade så vaknade jag av en skräckblandad känsla.
Jag är verkligen jätte trött.
Ögonlocken känns som fyllda med bly.
Men sova kan jag inte.

Berättar lite om helgen istället.
I fredags hämatde jag barnen tidigt. (Så länge jag är hemma kan jag göra det)
Vi tog oss hem och avnjöt en glass. Sen blev det lite lek och pyssel tillsammans.
Efetr middagen rog vi en sväng till lekplatsen.
Men det var fruktansvärt kallt ute. Så det blev inte långvarit.
Utan vi traskade in igen och lekte lite inne.

I lördags jobbade Tinus. Emil valde att följa med honom till jobbet
medan Embla och jag hade simskolan som mål.
Hon är verkligen jätte duktig lilltjejen.
Sen blev det en eftermiddag ute. För det var verkligen
fint väder. Och skönt att tillbringa lite tid ute.
Efetr middagen bestämde vi oss för att ta en promenad. Alla fyra.
Barnen på sina cyklar/sparkcyklar medan jag och Tinus traskade.
Vi var inte hemma fören strax innan nio.
Men det var skönt.

Igår var min kompis Johanna på besök.
Hennes dotter Kajsa är lika gammal som Embla och de leker
väldigt bra tillsammans.
Emil kände sig nog lite utanför bara.
Middag serverades hemma hos mina föräladrar.
Medan Tinus och Embla städade bilen så spelade jag och Emil lite badminton.
Pappa grillade och mamma gjorde tillbehören.
Grillade kycklingfileer är fruktansvärt gott.
Och glass till efterrätt.
MUMS!!!

När barnen hade somnat kröp jag och Tinus upp i soffan.
Helgen hade varit väldigt bra. Tyvärr tog den slut allt för fort.
Som vanligt.

Idag blir det ingen promenad. Men däremot ett besök i sportaffärerna
efter skolan då Emil behöver nya gympaskor.

Ha en skön dag.
KRAM♥

  Rebecca

:/

 2010-04-26     15:38:36    URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?