Var är solen???

Godmorgon världen.
Idag syns inte så mycket sol i Kärra.
Men jag hoppas ju att den kommer så småningom.
DET ÄR JU HELG!!!
Enligt tv så skall lördagen bli fin.
Håller tummarna. JÄTTE HÅRT!!

Äntligen får jag hämta mina barn idag med.
När skolan slutar skall jag vara där och krama på de.
Sen har jag en hel härlig vecka med de.
Skall bli så skönt.

Tinus måste jobba i morgon igen. Inget ovanligt. Börjar bli van vid det.
Så jag får ta med barnen till simskolan och sen skall vi hitta på något mysigt.
Jag hoppas ju på fint väder. Så kanske slottskogen blir ett mål att komma till.
Kanske någon som vill följa med??



Vilden i magen är inte så vild idag. Utan väldigt lugn.
Igår kväll hade jag väldigt mycket sammandragningar. De gjorde inte ont
men var väldigt jobbiga.
Efter det så "vaknade" inte bebisen till riktigt.
Lite småknuffar men inta ells den aktivitet som det brukar vara.
Efetrsom det är en "vilde" i magen så blir jag genast lite misstänksam när den inte är det.
Jag skall lägga mig på sängen en stund och reta den lille för att se vad som händer.
Annars får det bli ett telefonsamtal till Mariana.
Hon ahr sakt att jag skall ringa så fort jag känner mig orolig. Så det kan jag göra med gott samvete.
Nu är det inte säkert att jag hinner in mer innan måndag. (Eftersom jag väljer bort datorn på helgen)
Annars hörs vi på måndag.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?