UTMANING

Jag har blivit utmanad av Hanna. Ett litet roligt "om mig själv test".
Man skall skriva 10 saker om sig själv. Vilket faktiskt är svårare än vad man tror.
Klart jag måste anta denna utmaningen.
Shoooot on!!!

1. Jag är gravid med barn nummer tre. Och börjar känna mig enorm. Inser att det är två månader kvar.
BLIR JAG EN FLODHÄST?

2: Jag har väldigt svårt att vila och ta det lugnt. Flänger gärna runt fast jag borde vila.
Men försöker verkligen skärpa mig nu.

3. Jag tycker det är jätte tråkigt att laga mat. Har man barn är det ett ont måste annars hade jag nog skippat det.

4. Jag gillar att skriva och bloggen är ett sätt för mig att få skriva av mig. Använda min kreativa ådra.

5. Jag är beroende av nässpray. Gör duktiga uppehåll på ett par veckor/månader men faller dit snart igen.

6. Jag älskar att hitta på "sporadiksa" saker. Varför måste allt vara planerat? Överraskningar är underbara.

7. Jag träffade min man på Hard Rock café för snart 2 år sedan. Trodde aldrig man kunde träffa någon på krogen. men det gick visst.

8. Jag tycker tv:n är överskattad. Tänk att det fanns en tid utan den. Ibland önskar jag att vi var där.

9. Jag har en stor passion för glass. Glass är godare än godis och jag sulle lätt kunna vräka i mig flera stycken per dag. Men som tur var så har jag lite karaktär.

10. Jag har världens bästa familj. De ställer upp i vått och tort. Min man, Föräldrar, svärföräldrar, min bror, svägeskor, mormor och vänner. TACK TACK!!!!

Nu utmanar jag Andera, Caroline, Linda, Sofia, och Tobias

Hoppas ni vill anta utmaningen.
KRAM


  Sofia

Japp, utmaningar är min grej! :)

 2010-04-22     15:37:46    URL: http://thenewshitintown.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?