Jag skall baka en kaka......

Godmorgon alla.
Just nu skiner solen i Kärra. Men de har lovat regn. Så det är bara att
invänta de första dropparna.
Värmen verkar också ha försvunnit. 4,5 plusgrader är inget att hurra för.
Idag skall jag baka. En kaka eller två.
Emil skall ha öppet hus i skolan idag och då skall man ha med sig fika som kan säljas.
Pengarna går sedan till barnen.
Det enda problemet i detta är att jag fick veta det nu på morgonen.
JIPPIE!!!!
Detta var väll då den enda fördelen med att vara sjukskriven.
Jag hinner till affären och baka innan jag skall på utvecklingssamtal med Emil.
Jag klagar inte för det är skönt att ha lite att göra.
Men mer skönt att veta det lite innan så man kan hinna förbereda sig.
Lika dant var det med samtalet. Det fick jag veta igår kväll att det skulle bli.
Tur att man är flexibel. Och inte stressad. Utan lugn i kroppen.

Nu skall jag ta mig iväg till affären.
Skall bli så mysigt att få krama på barnen lite extra idag. Sen kommer de på fredag igen.
Längtar redan.
Ha en fantastisk dag alla.
KRAM♥

  Hanna

du har blivit utmanad i min blogg... ^^ kram kram

 2010-04-21     10:03:30    URL: http://hannaofsweden.se
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?