Din vagn

Det skall till att bli ett besök i Botaniska idag.
Mellan halv tre och sex skall jag tillbringa en (det skall bli regn) eftermiddag tillsammans med mina kurskollegor.
Har ingen direkt aning om vad som skall ske, men vi har fått order om att ta med oömma kläder, matsäck och något hårt att rita på.
Då antar jag att vi säkerligen skall fördjupa oss i att måla något naturprojekt.
Om jag skall vara ärlig så är det kanske inte det jag känner mest för just nu. Särskilt inte eftersom det är After work ikväll också. Räkmacka på Heaven 23.
Just idag tycker jag nog att mina kollegor valt en väldigt dum dag, men i vilket fall som helst så skall det bli trevligt. Nu undrar jag bara om jag får komma dit i regnkläder eler hur jag skall få ihop detta.
Och till saken tillhör också att jag har ont idag. Lite sammandragningar. Inte fullt så kraftiga men de känns.
Så vi får se vad som händer.


Igår var vi och tittade på en ny barnvagn. Vi har ju redan beställt en Babytravel. Men sen fick Tinus♥ veta att några bekanta till honom designar och säljer barnvagnar. Din vagn heter företaget och märket.
Vi åkte för att titta på denna vagnen igår. Och jag blev såld. Så nu skall vi försöka bryta
det andra köpet och köpa den här i stället. Den finns i svart eller limegrön. Kan inte riktigt bestämma mig. Men jag har dagen på mig att överväga för och emot.




Ha en kanon dag nu alla.
KRAM♥

  Hanna

jag och anna satt och kolla på den häromdagen (för annas räkning!) dom är jätte fina och billiga! =)

hoppas ni får lämna tillbaka den andra!



kram kram

 2010-04-20     09:57:44    URL: http://hannaofsweden.se
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?