Solen skiner i Göteborg.

Det ser ut att bli ännu en solig dag i Göteborg. Termometern står redan på 8,8 grader i skuggan och klockan är bara 08.10. Tror och hoppas på en riktigt bra och varm dag.
Barnen är lämnade i skolan/förskolan för att sen tillbringa en vecka hos sin pappa.
Saknar de redan. Men jag har faktiskt lärt mig leva med detta.

Jätte tråkigt att inte få ha de nära. Men snart är det fredag igen.
Och troligt kommer jag hämta de på onsdag.
Då får jag mysa lite.

Idag skall jag se till att bara vila och njuta av våren.
Igår var jag igång hela dagen så idag känns det i kroppen.
Jag är trött. Inte sova trött utan kroppen som känns trött.
Men annars så mår jag riktigt bra idag.

Jag tänker tillbringa lite tid på balkongen. Med vatten och glass.
Ta en lång promenad.
Kanske se om någon är hemma och vill fika med mig.
Eller varför inte ta promenaden med mig.

Vi hörs lite senare igen.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?