Underbara sköna tisdag!!!!

Solen skiner fortfarande i Göteborg. Lite kallare idag men de har lovat att det skall bli upp mot 12 grader idag.
Igår efter skolan var vi ute resten av kvällen.
Var inne och åt middag, sen packades fikakorgen och resten av dagen/kvällen tillbringades vid lekplatsen.
Solen tar i ansiktet och man känner sig harmonisk och trött när man kommer in.
Jag tror det tog max fem minuter för barnen att somna igår.
De leker så intensivt ute och all luft de får i sig gör de helt slut.
Men glada och tillfreds så somnar de sött på sina kuddar.
Efter att Tinus♥ läst för Embla och Emil läst för mig (en läxa han har där det går ut på att klassen tillsammans skall läsa 5000 sidor innan 1 maj) så somnade de på 5 minuter.
Och sen sov de hela natten i sina sängar.
När vi väckte de nu på morgonen var de utvilade och väldigt glada.
Och det tog inte lång tid innan de var påklädda och frukosten intagen.
Sen var det två pigga barn och en relativt pigg man som traskade iväg till skolan/förskolan/jobbet i morse.
Själv sitter jag här lite trött idag. Sover väll inte jätte bra på nätterna. Men det hör till en graviditet.
Jag får passa på att vila under dagen.
I morgon är det dags för mitt VUL. 10.30 skall jag infinna mig hos läkaren
och få en ny dom. Jobba eller inte jobba??????
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG NU!

Nu skall jag byta lite gardiner i lägenheten. Sen skall jag se till att allt är klart tills barnen kommer hem så vi kan tillbringa resten av dagen/kvällen ute på gården igen.
Ha en fortsatt skön tisdag.....och sug in all solenergi ni kan.
Man vet inte hur länge den stannar denna gången.
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?