Glad påsk!!

Åh vad jag älskar att vara ledig, hela familjen tillsammans.
Vakna tillsammans på morgonen och inte behöva känna någon stress.
Sen ha hela dagen att bara njuta av varandra.
Efter en god frukost så bestämde vi oss för att inte sitta hemma en sådan här skön dag.
Solen sken lite grann i alla fall men det såg väldigt skönt ut.
Efter ett "Öråd" hemma så blev Slottskogen bestämt.
Så vi packade in oss i bilen tillsamman med barnens cyklar och styrde mot slottskogen.
Vi insåg ganska snabbt att vi inte var de enda som ville njuta av långfredagen tillsammans med familjen.
samtidigt gick vi nog på en nit....för det var ganska kallt ute.
Men vi fördrev tiden där en stund innan vi åkte hem igen.
Nu har alla duschat/badat och väntar på att klockan skall gå.
klockan 18 är vi bjudna hem till Tinus♥ syster med sambo på middag.
En mysig middag på långfredagen är inte fel.
Sen jobbar ju Tinus♥ hela påsken. Och helgen är fullbokad av middagar.
fast jag klagar inte. det skall bli riktigt trevligt att träffa alla.


Jag kommer kanske inte hinna blogga mer i helgen. Jag vet inte ännu.
Men om jag inte hinner det så vill jag bara önska alla en riktigt glad påsk.
KRAM

  Snart pappa.

Vet inte heller om det blir mer bloggande idag eftersom det är ju påsk ;) glad påsk

 2010-04-03     16:25:05    URL: http://pappatobbe.blogg.se/
  18 år och gravid i vecka 31

Gud vad fin design du skaffat! har du gjort dem själv? OM vad i för pogram? :D

kram

 2010-04-03     21:09:16    URL: http://mittlivv.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?