Lite smått bara!

Nu är det exakt en vecka kvar till vi drar till soliga och underbara Nice. Franska rivieran skall få pyssla om mig en vecka. Känns lite underligt att se regnet sippra ner och kylan komma närmare och samtidigt packa sommarkläder. fast skall bli otroligt skönt.
idag på posten kom det ett erbjudande till Emil som snart fyller 7 år. Han skall få chansen att sälja jultidiningar. Hur mycket nostalgi är inte det? Minns ju själv när man sprang omkring hos alla grannarna och kämpade för att få ihop till det man ville ha. Minns att det vra jättekul de tre första dagarna sen var det en pina. Mina föräldrar fick ta med sig allt till jobbet för att få sålt det för mig. Hahahah nu är det jag som är den mamman. Har redan bestämt mig att ta med den till jobbet så att mina kollegor får köpa. Sen kommer jag tvinga med de med Tinus med.
SNART KOMMER HAN HEM FRÅN SIN PAPPA OCH DÅ SKALL JAG GTA ETT ALLVARLIGT PRAT MED HONOM OM DETTA.
Nu är det inte heller långt kvar tills vi flyttar. 10 oktober behövs flytthjälp. Och det värsta är att vi inte börjat packa ännu. Men har bestämt mig för att ta tag i detta och innan Nice skall minst tre lådor vara packade. Håll tummarna nu!!!

Här kommer några få bilder från bröllopet....
Ha en otroligt bra helg. KRAM


Ringen träs på.


Nu får du kyssa bruden

Nu är vi man och fru Stenhill

  Tezz

Jag fick oxå hem jultidningskatalogen till William i veckan, och nog ska det säljas alltid, är ju nostalgi på hög nivå :)

 2009-09-06     14:46:32    URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
  caroline

hej fru stenhill! så du bloggar också! vad kul.

Tack för ett underbart bröllop, vi är så glada att vi bli bjudna.



ha det bra och hälsa alla kram kram caroline

 2009-09-08     12:01:08    URL: http://tankaripte.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?