Sjuk igen!!

Sjuk igen....va fan. När skall deta ge med sig??
Så otroligt less. feber, ont i halsen och en förbannad förkylning.
Har ringt läkaren och de skall ringa tillbaka 09.20. Vilket är om 1 minut.
Tinus tvingade mig att ringa. Han är nog lite trött på att jag aldrig blir bra. Och det är ju jag med såklart.
Mitt samvete är inget vidare just nu. Har ju knappt jobbat en hel vecka på länge.
Förra veckan var det ju visserligen Embla som var sjuk. Men känslan finns ändå. Hemma igen.
Och det är ju allt annat än kul att vara hemma.

Klockan 11.00 fick jag en tid. Hos Doktor Niklas. jag hoppas ju att han kan hjälpa mig bli av med detta. Att jag skall få känna mig frisk snart.
Återkommer lite senare då. När jag varit där.

KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?