Helgen över

Egentligen vill jag bara avlägsna en jätte stor SUCK.
Helgen är redan över och i morgon börjar en ny vecka. Och det blir en lång vecka.
Slutar sent både måndag och tisdag.
Men helgen som varit var jättekul.
fredagen tillbringades ju på Ikea. Och jag fick möblerna som jag ville ha. ja nästan alla. Tv bänken får vänta ett tag till. Men bokhyllan och bordet står fint och pryder min lägenhet.
I går morse började vi med städning av den gamla lägenheten. Vilket skitgöra men ack ett måste.
Tinus, jag, min mamma och min mormor tillbringade ett par timmar med att skura och putsa.
Som tur var hade min mamma med sig kaffebryggaren och jag fixade kanelbullar. Så en och annan pause blev det. Men lägenheten är inte färdig ännu. Blir nog ett antal timmar till att lägga där.
På kvällen igår hade vi massa (och vi var verkligen många) kompisar på besök. Lite inflyttningsfest.
Det blev en väldigt lyckad fest med många många skratt.
Därför vill jag tacka för denna roliga fest. För den hade ju inte blivit kul utan alla vänner. Och tack även för alla presenter. de var otroligt fina. Vi blev jätteglada.

Sen måste jag bara varna för en sak.....Ferarribilar kan vara livsfarliga. Och Patrik....om du läser detta du och de som var med på festen vet exakt vad jag menar ;O)
Men goda är de.

Efter en fest är man oftast rätt seg så idag har jag och min älskling bara slappat. Vi fick skickat iväg Emma som sov över gansa snabbt och efetr det har det inte blivit många knop gjorda.
Åt tacos och tittat på tv nästan hela dagen.
Jag tog ett skumbad med levande ljus medan Tinus sov en stund. Känns ändå som om dagen varit lyckad.

Sen ställde vi om klockan inatt med. Och det är troligen därför som dagen känns oändligt lång.
Men då får man ju ut mer av den......
Ha nu en fortsatt trevlig söndag.
Kram

  emma

vill se bild på presenterna!!!

 2009-10-26     17:59:46
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?