hej igen!!

Ännu en virusinfektion hade jag. Ännu en förkylning har drabbat mig. Fattar inte alls varför jag skall drabbas av alla dessa förkylningar.
Läkaren tog tempen och jag hade lite feber och lite röd i halsen men öronen såg bra ut.  Så han konstaterade att jag bara råkat drabbas av ännu en virusinfektion. FAN!!!
Jag tycker detta är jättepinsamt.
Att få ringa till jobbet igen och sjukskriva mig. Ännu en gång. Var ju inte länge sedan.
Vad tycker kollegorna om mig. Vad säger de när jag hela tiden är borta.
JAG VILL BLI FRISK......NU!!!
Vill inte vara sjuk hela tiden. Vill bara må bra!!!
tansken på att hela tiden få ringa för att återigen säga att man inte kommer.
Och ekonomin funkar ju inte heller. Blir ju bankrutt på detta. Man förlorar massor på att vara sjuk.
Men vad skall man göra. Jag får helt enkelt hoppas att detta är sista gången.
Att jag sedan slipper detta på ett bra tag.


Nu skall jag bädda ner mig i soffan och titta på tv. Kanal plus sf kanalen here i come.
KRAM♥

 

  Linda

Jo jag känner att det är dags nu, i alla fall för ett tag. kanske ett glas vin i veckan men inga fyllor. Va söt du är, det är helt okej med mig! samma här om du vill prata är det bara att slå en signal! tänkte på att om du vill kan jag hjälpa dig med att ändra bloggen lite? : )

 2009-10-26     21:49:50    URL: http://lindaseclipse.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?