TACK!!!!!!!

I onsdags hade vi lite middag hemma. Inför bröllopet i sommar. 29 augusti blir jag Fru Stenhill. JIPPIE!!!!
Mina underbara brudtärnor heter Emma Fredriksson (min bästa vän) Marina Olausson (En otroligt nära vän) Lina Johansson (blivande svägerska) och Sofia Johansson( blivande svägerska) Alla dessa underbara kvinnor betyder väldigt mycket för mig.
Han skall ha 4 underbara killar vid sin sida. Ola Eklund( äldsta vän) Niklas Dahne ( "Brossan") Henrik Krok ( Nära vän) och Fredrik Nilsson ( Min bror) Som toastmaster skall vi ha underbara  Christoffer Hjerdin (mannen som såg till att vi träffades)
Vi hade i alla fall samlat i hop de flesta på middag hos oss. Ville att de skulle få lära känna varandra och få ett ansikte till de som skall stå bakom oss denna underbara dag.
Kan säga att vi fick många goda skratt den kvällen. Och det som var så underbart var att alla verkade trivas med varandra. det var bara tre stycken som inte kunde komma. Men hoppas att vi snart kan träffas igen och att alla då kan komma.

Mitt liv har förändrats ganska mycket sedan jag träffade Tinus. Att vara ensam med två barn är en kamp. Mycket man måste klara av själv. Och klarar man det inte själv så går man under. Jag har kämpat med både mig själv och barnen under ett år som jag var ensam. Även med mitt psyke som ibland kan spela mig ett spratt. Kännslor som man inte alltid kan styra. Blir ledsen bara utan annledning. Man får klara sig själv. Jobba, städa, laga mat, hämta, lämna på skolor/förskola (har visserligen mina underbara föräldrar till hjälp med)
Helt plötsligt kommer denna underbara man in i mitt liv. Han förändrar allt. Hjälper till med allt, visar mig vad kärlek är, pratar med mig, låter mig gråta ut när jag är ledsen, tar hand om mig, plockar upp mig när jag är på väg att falla.
Gud vad jag älskar denna man. Vill bara atcka honom för allt han gör och då säger han att det ingår i mitt liv. Kan man bli lyckligare.
Och nu den 29 augusti skall jag bli hans fru. Detta är underbart. Jag är den mest lyckliga kvinnan i världen.
Så med honom vid min sida den dagen och dessa underbara människor som brudtärnor,  bestman och toastmaster kommer detta troligen bli en av de underbaraste dagarna i mitt liv.
 Tack Tinus för att du lyssnar, förstår och älskar mig. Jag älskar dig med. Otroligt mycket.
Emma....du är en underbar vän. Otrolig lyssnare och en underbar person...
Tack alla ni som förgyller mitt liv.

KRAM KRAM!!!!!!

  emmmizen

hjärtat...va vackert, fick en tår i ögat.

jag e INTE orolig för ert bröllop, jag tar det bara på stort allvar. =) I love you

 2009-03-06     13:42:11
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?