Trevlig helg !!!

Igår hade jag de goa vännerna Erica och Emma på middag. Det var jätte mysigt och så välbehövt. Jag fick ventilera av mig alla bekymmer och råd om allt. TACK underbara tjejer.
Vi började kvällen med Tacos tillsammasn med Embla som var enda barnet hemma hos mig. Tog några glas vin och pratade och pratade. Skarttade en hel del får jag säga och erica är numer krönare av det nya ordet "Snoppade" Hahahah...ni vet vad det betyder tjejer. Länge sedan jag skrattade så. Och det var på tiden.
Sen kom godis, jordnötsringa och vattenmelon fram......så vi njöt av att bara sitta där och ha det mysigt. När Embla framåt 22.00 somnade gjorde vi ett tappert försök att sätta på filmen som vi hyrt....vilket vi sedan inte gjorde. Tittade inget alls för vi var helt inne i alla världsproblem som finns och filmen blev osedd......Ja ja ja...trevligt var det i alla fall.
Senare framåt natten gick erica hem och Emma sov över. Hon bokade plats i Emils rum och efetr att pratat ännu lite till så gick vi och lade oss.
jag är ju tyvärr fortfarande en sådan tjej som tänker alldeles för mycket. Så natten tillbringades med att bara tänka....om framtid och det förflutna.
När grynigen sedan kom så somnade jag gott men då vaknade Embla. Hahaha. Som tur var är hon såpass stor så att hon går upp och tittar på tv. Så jag fick i alla fall ligga kvar och slumra till.
När Emma väl kommit up (sover länge den där tjejen ;)) så proppade vi i henne frukost och begav oss till majornas plaskdamm. Så vi kunde sola och Embla bada. Ganska mysigt faktiskt. Hade lita fika med oss och vilade oss. Passade på att hämta lite krafter.
Nu ikväll skall vi på kalas. Min brors sambo Ingrid fyller år. 26 år. GRATTIS gumman.
Tinus pratade om att han ev skulle sova hemma i natt....får se vad som händer. Han funderade på att pendla hem vissa nätter.......Men den som lever får se.
Ha en fortsatt trevlig söndag och NJUT. Vädrets makter kanske ändrar sig snart.
KRAMIZAR Mikaela

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?