En underbar helg......

Denna helgen är första helgen på länge som skulle bli någorlunda lugn tänkte jag och mitt hjärta. Alla våra helger som varit har varit fullbokade. Kroppen har verkligen tagit stryk av det. Så nu kom helgen då som bara vi skulle göra sådant vi ville.
Fredagen gick åt till att bara slappa. Vi lagade mat tillsammans och slängde lite blickar på vår sk TV som vi ALDRIG tittar på nästan. (Det är oftast barnen som tittar på den hemma hos oss.) Vi var båda väldigt trötta så vi somnade ganska tidigt. Men vaknade däremot riktigt utvilade på lördag morgon. Låg kvar i sängen och det är ju rena lyxen när man har barn. De var ju hos sin pappa så det var bara vi hemma.
Efter lite frukost gjorde vi oss klara för att hälsa på Tinus föräldrar. De hade kusin träff så idag var det första gången jag skulle få träffa hans farbror. Ett jättemysigt besök och det var verkligen kul att äntligen få träffa de.
Kvällen var bokad på operan. Vi skulle se "Romeo och Julia"
Detta var något av det bästa jag sett på länge. Helt otroligt bra. Musiken, dansarna och deras röster var helt underbara. Jag satt helt stilla och bara lyssnade. Njöt och drömde mig bort. Hade gåshud hela tiden. Sen tycker jag att mannen som spelar Romeo (Peter  Johansson) är otroligt duktig. Såg honom när han spelade i Footloose på stora teatern med. han är otroligt duktig.
Innan detta så hade vi bokat bord på Restaurangen "Den lille fete" (Var annars)
Underbar god mat och ett trevligt bemötande.
På kvällen blev det utgång. Först mötte vi en kompis till Tinus och sedan träffade vi mina komoisar och tog en helkväll/natt på Hard rock cafe. Platsen där jag för ett år sedan träffade min blivande man.
Lördagen var helt enkelt underbar. Och idag söndag tar vi det riktigt lugnt och inväntar min pappas kalas i eftermiddag.
Med andra ord. EN TOPPEN HELG.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?