Vad har hänt??

Veckorna bara rusar fram och jag insåg i morse att det bara är två veckor kvar innan jag skall börja jobba igen. Fy va trist. Men bara att bita i det sura äpplet och helt enkelt gilla läget.
Helgen som varit har varit lugn....och väldigt skön.Vi tillbringade lördagen hemma hos mina goda vänner Mia och Mikael. Käkade tacos och drack lite vin. Social som jag är så ser jag till att träffa många vänner...och de veckor barnen bor hos oss så blir det ofta att man träffar vänner som har barn eller tycker det är okej att vara med barn. De veckorna barnen är hos sin pappa träffar jag de vänner som inte har barn.
Söndagen blev en utflykt till Hällsvik. Tinus föräldrar bor där och har massa bärbuskar. Så vi tog oss dit och plockade hallon. Massa hallon. Som idag blev en hallonpaj till mig och min mormor.
I morgon blir det bastufest. Detta är något jag ser fram emot hur mycket som helst. Så jag kommer skriva och komma ut med bilder i slutet av veckan.......
Ha en underbar dag!!!
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?