En liten lista

Nu sitter jag här på måndag kväll och fick bara en sådan väldans lust att bara skriva. Men vet faktiskt inte vad jag skall skriva. Så jag kopierade en liten lista av Andrea som jag tyckte var lite kul.

DAGENS VILL HA:  Sol, sol sol
DAGENS KLÄDSEL: Jence, röd top, flipflopp
DAGENS SMINK: Idag är jag osminkad (trot eller ej)
DAGENS FRISYR: En simpel hästsvans som tar bort allt jobbigt hår.
DAGENS LÅT: Som alltid "Det är hon" med Brolle (Låten jag träffade min älskling)
DAGENS SAKNAD: Hmm....just nu saknar jag inget.
DAGENS BÄSTA: Min sambo och mina underbara barn.
DAGENS FRUKOST: Äggmackor och vatten. (Ingen frukostmänniska ju)
DAGENS SJUKA: Att hela världen går under bara för att Michael Jakson dött.
DAGENS DROG: Det är nog mitt sockerberoende. Hur fan blir man av med det??
DAGENS ROLIGASTE: Min Embla som kläcker så underbara kommentarer ibland.
DAGENS GODIS: Choklad....gärna i mängder
DAGENS HUMÖR: På topp humör fast väldigt trött. (Emil tyckte ju att morgonen började halv 4 i morse)
DAGENS ORD: Nakenfis..Embla gillar verkligen att kalla alla detta om de har ett eller två plagg för lite.

En liten lista som jag skulle vilja att ni gjorde med.
Ha en fortsatt skön kväll. KRAM
Glad_sommar
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?