Vilken helg!

Nu är denna underbara helg över. Och vilken helg jag haft. Så otroligt skön. Iblnd blir ju inte allt som man planerar
men det blir ofta ett bra slut i alla fall.
Denna helgen blev helt enkelt OTROLIGT UNDERBAR!!!!
Detta hände:
Fredagen var fortfarande oklar om jag skulle få sitta ensam hemma eller om Tinus♥ skulle vara hemma. (Planerna var att han skulle ut med jobbet.) Så jag bestämde mig för att hyra en film, köpte lite godis och tänkte ha en underbar myskväll hemma.
Tinus♥ var väldigt trött så han kom hem. Kvällen blev jättemysig med vin, film och godis.
På lördagen jobbade han ett par timmar. Då passade jag på att ta en låååång promenad tillsammans med en god vän.
Tinus♥ handlade räkor på vägen hem från jobbet så kvällen blev lika underbar den som dagen innan.
Räkor, vin och resten av godiset som inte tog slut innan. Film på tv och sen massa kärlek.
Igår då hade vi planer på att bara ta det lugnt. Senare fram åt eftermidagen skulle vi grilla med hans syster och kille.
Men vi är experter på att komma på sista sekunden saker som behövs göras. Och så var fallet igår med. Tinus♥ kom plötsligt på att vi hade ombesiktning på bilen. Och sista dagen är på tisdag. Som tur var så hjälpte min underbara vän Johan till. Hela dagen slet han med vårt åbäke till bil. Vi träffades 11.00 på morgonen och var klara 17.00.
En hel dag....som om inte det var alldeles för länge....vi tar en tur till Tinus♥ syster. På vägen rasar avgasröret igen.....
Så Support Johan tar emot oss en gång till. Denna gången är vi klara 00.45. Och då är vi alla såååå trötta.
MEN TACK JOHAN....DU ÄR EN ÄNGEL.
Väl hemma så la vi oss i sängen och bara prtatade och prattade och mös tills vi tillslut somnade närmare tre i morse...
Men jag är så lycklig....och vet ni vad....Bilen gick igenom och nu säljer vi skiten


KRAM ALLA!!!

Kärlek i himlen
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?