Bastufesten!!

Bastufesten var otroligt rolig, men ack så slitsam. Radan klockan 13.00 kom bilen och hämtade mig.(Lite sen eftersom han från början skulle komma klockan 12.00)
Men Emma och jag stod snällt redo på utsidan. Pigga och ivriga inför dagens påhitt.
Det var inte så många som hade kommit när vi anslöt oss men med tiden kom de en efter en. Jag tror det slutade med att vi var ca 20st.
Vi badade, grillade och festade.....och skrattade.
Tror det var längesedan jag skrattade så som jag gjorde då.
Alla var på riktigt bra humör och stämningen var helt enkelt på topp.
Som på alla fetser händer det en eller två olyckor. Och inget undantag var det denna gång. En av mina underbara vänner
skulle hjälpa stackars Martin att dricka en grogg vilket slutade med att hon kastade ut hela groggen i hans knä.
Sen skulle vi poppa popcorn....men det fanns inget lock så en pajform fick duga. Vår underbara vän (samma såklart ;) )
skulle skaka på popcornen och tappade då pajformen så den gick mitt itu.
Men visst är det sådana saker som händer.Inget kalas utan kras heter det ju.
Här kommer lite bilder.


Lite bada blev det självklart. Faktiskt väldigt varmt.

 
 

Stackars Martin fick en hel grogg över sig...hahahah

Min älskling var också med...kortet blev lite suddigt tyvärr..

Självklart finns det massa mer bilder men alla får inte plats här....

Ha en otroligt bra dag i regnet....jag och barnen skall på bio och se Iceage 3.
Får se om denna är bra...
KRAM♥

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?