Laddar till max

Vilken otroligt underbar dag jag haft. Vaknade i morse......kännde en hand som strök mitt hår. Två läppar som kysste min panna, en kropp som kröp upp brevid mig. Ingen stress. Bara ligga där och prata om livets alla frågor och funderingar.
Efter en ganska lång stund gick vi upp. Tog en varm dusch tillsammans. Höll om varandra och lät vattnet värma våra kroppar....
Det blev en lång och skön frukost. Kaffe, gröt, flingor, smörgås....stillsamt och avnjutande.
Ute var ju vädret alldeles underbart så det blev en lååååång promenad. En skön och uppfriskande promenad som tog nästan 1h 40 min. Kroppen fick verkligen känna på att den fanns. men så skönt.
Vi kom hem....åt lite lunch. Och nu sitter jag här i soffan. Det är lugnt och skönt. Jag har verkligen njutit av dagen......
Senare idag skall vi äta en god middag tillsammans och verkligen bara njuta av varndra för en gång skull. Själva.
Snart är ju helgen över igen och det är jobb som gäller. Då skall batterierna vara laddade till max igen. Och jag tror inte det finns något bättre sätt än att njuta med personen man älskar mest i hela världen. Finns nog inte.
Nu kan jag tänka mig att tända ljus i hela lägenehten. Släcka alla hemska lampor.
Bara mysa och njuta....
Vilken underbar helg......

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?