Fredagskväll........



Då var den här.....igen. FREDAGEN. Som jag har längtat. Två dagar av ledighet. Två dagar att njuta på. Två dagar att få vila upp mig inför en ny arbetsvecka.

Ikväll skall jag ut på after Work. Äta gott och ta ett glas vin (eller två). Dansa lite kanske.....och förhoppningsvis ha hur kul som helst. För att sen i morgon vara väldigt trött och sliten....men ändå kunna ligga kvar i sängen hela dagen om jag vill.....

Har fått med mig lite goda vänner....och vad kan egentligen vara bättre då??? Goda vänner. mat och musik Klaffat och klart för en fredagkväll.

Sen på söndagen börjar mitt nya liv (IGEN)

Träna, sola och tänka på vad jag stoppar i munnen. Jag tänker visserligen varje gång men resultatet blir inte bra för det.
Blir rysligt arg på mig själv för att jag inte har mer karaktär.....men med en morot kanske det skall gå.
Morot 1.....Rhodos i maj.
Morot 2.....Bröllop.
detta måste ju vara bra annledningar till att tänka sig för.
SÅ NU FAN FÅR DET VARA NOG...........
Life kommer kanske få en väldigt irriterad men flitig besökare..........Och jag hoppas det kommer att ge resultat.....det ska ge resultat........
GO FOR IT MIKAELA  =)

  Anna

Lycka till vännen.. men visst är det jobbigt.

jag har ingen karaktär alls...



när blir det bröllop?

kram

 2009-01-31     12:57:24    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?