Tiden går snabbt

Juhelgen gick av rasande fart och snart är även det nya året här.
Fattar inte vart 2009 tog vägen. Bara försvann.
Funderar på om det varit ett bra eller dåligt år.
Troligen ett bra år med dåliga inslag.

Måste man ha nyårslöften??
Kan man inte ha nyårsförhoppningar??

Önska sig saker istället som man vill skall hända i livet??

I så fall önskar jag:

1: Lugn och ro i livet.
2: Glada och harmoniska barn.

Jag vet nog inte vad jag önskar mig mer.

Idag var vi och såg Alvin och gänget 2. Hur kul som helst. Verkligen en film jag rekomenderar för barnfamiljer.
Många sköna skratt.

Nu är min bloggtorka här igen och jag komme rinte på vad jag skall skriva om.
Försöker i morgon igen.
KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?