Emma

HUR KÄNNS DET IGENTLIGEN ATT FÖRLORA SIN BÄSTA VÄN???
Eller när är gränsen till att förlora henne på riktigt till att bara släppa henne ett tag.
Det är säkert en hårfin redogörelse.
Min bästa komlis Emma skall lämna mig för ett iskallt Norrland.
Hon skall börja plugga i Umeå.
Jag är jätteglad för hennes skull men kommer sakna henne så otroligt mycket.
Emma är den som kan skicka de mest knepiga sms man kan tänka sig.
Hon  har alltid massa knepiga saker för sig men skäms inte för det.
Hon hamnar alltid (eller väldigt ofta) i situationer som kan vara skrämmande eller skrattretande.

Men jag tycker om henne för att hon vågar vara den hon är.
Utan tvivel.

EMMA....Norrland har tur som får se dig i tre år.
Kommer sakna dig...men vet att deeta fixar du.

Du skall dit och vis en viss person att du klarar detta.

KRAM

  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?