Måndagen avklarad

Måndagen avklarad....ÄNTLIGEN.
Natten var lång. Allt för lång natt.
Kunde inte sova och 04.10 gav jag upp. Varför ligga här och vrida mig runt i sängen. Lika bra att gå upp
så kanske en av oss får sova vidare i alla fall.
Till jobbet kom jag. Åksjuk och väldigt trött.
Men tänkte...detta blir en okej dag ialla fall.
Och visst blev den det.
Bortkopplad från barngupp då massa beställningar skulle göras.
Satt hela förmiddagen tillsammans emd helena.
Massa siffror i huvudet men ganska skönt ändå.
Efter jobbet så var det fikadags för oss i TPD.
För er som inte vet vad det betyder så är det The Pink Drinks. Vår lilla mysgrupp.
Vi fixar och donar på jobbet med Kick-off och fika för våra kollegor.
men idag skulle vi har vår egen fika. Julfika.
Erica, Peter, Helena och jag träffades. Bytte julklappar och åt en otroligt god smörgåstårta. 

 TACK PETER FÖR JUKLAPPEN OCH EN VÄLDIGT VÄLDIGT GOD SMÖRGÅSTÅRTA.
TACK HELENA FÖR JULKLAPPEN OCH DE FINA PEPPARKAKORNA DU GJORT.
TACK ERICA FÖR JULKLAPPEN OCH DET GODA GODISET

Efter jobbet skulle jag ta en tur till stan med Emma. Men idag var det hon som fick förhinder.
Jag tog mig en tur själv dit...fast måste erkänna att jag ganska snabbt gav upp.
FY vad jobbigt at slåss med alla dessa människor.
Så jag åkte hem.
Nu till något helt annat....


Just nu måste jag erkänna att jag är otroligt lycklig.
Jag är GRAVID.
I min kropp växer just nu en liten varelse som en dag skall komma ut som en liten människa.
Vecka 14 idag. Så många många veckor kvar.
En liten hemlis som bara mina närmaste vänner vetat om i ca 7 veckor.
Men nu kände jag att jag var redo att gå ut till omvärlden med det.
Man kan ju aldrig igentligen veta om det kommer gå bra eller inte. bara hoppas. Och det gör jag nu. Jag hoppas att allt går bra..
Skall försöka njuta av att vara gravid och den underbara känsla som det är. För det är en speciell känsla.
Ha det så bra alla......
KRAM




  Hanna

Åhhh va kul gumman!!!! GRATTIS till er... ^^

Massa goa julkramar! =)

 2009-12-21     22:55:49    URL: http://hannaofsweden.se
  Lena Q

Grattis!! Vad kul!! Kram till er alla!

 2009-12-22     13:01:39
  caroline

whiiiiiiiiiiiii! har redan grattat Tinus via Micke men stort grattis till er gumman.. jag har många runt om oss som ska ha barn i sommar blir nästan lite avis på allt som väntar er.. kram kram

 2009-12-27     11:34:05    URL: http://tankaripite.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?