En underbar vecka

Första veckan på jobber avklarad.
Snacka om att tiden går fort fram.
Veckan har varit underbar. Lite barn och lugnt och städat. Haft en otroligt rolig vecka. Och som sas innan så har jag ju längtat efetr jobbet. Och speciellt vissa kollegor. Så denna veckan blev precis som jag hoppats på. Lugn, väldigt rolig och fint väder. Många skratt och glada barn som längtat tillbaks.
Idag är det även exakt 20 dagar kvar till bröllopet.  Tiden går fort när man har kul....
Mycket kvar att göra men ändå har vi läget under kontroll.
I veckan som gått har vi haft två planeringsmöten med vårat stab. Och jag är evigt tacksam att jag har deras hjälp. TACK ALLA!!!
Det som är kvar är egentligen bara småsaker men sådant som ändå måste göras. Men som sakt....vi har så mycket hjälp. Och jag är verkligen evigt tacksam till alla. Vet inte vad vi hade gjort utan de. Lovar att när bröllopet är gjort skall jag skriva ut vilka som hjälpt oss.....och tillägna en stor sida bara till de. TILL DE SOM HJÄLPT OSS......NI ÄR BÄST.


Till något annat.....
Min kropp verkar säga ifrån på alla fronter nu. Först åker jag på detta med levern. Sen blir jag fruktansvärt trött och ledsen och nu yrselfall. VA FAN HÄNDER?
Stressad tror jag...fast jag egentligen inte är stressad. kan det vara inre stress? Eller är det något annat.
Vet att jag tyvärr har alldeles för mycket runt omkring mig ibland. Och på sista tiden har det varit på tok för mycket. Men samtidigt så vet jag inte hur man kommer ifrån det. Hur man kommer ur allt som är jobbigt.
När skall det vända?

TILLSLUT HOPPAS JAG......

Ha en fortsatt bra dag...snart är det ny vecka och nya tag!!!
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?