Bara ett tack till.

Efter sista inlägget insåg jag att det fortfarande fanns två personer som borde tackas. Dessa två underbara mänsikor är värda ett tack i namn. De har ställt upp för mig troligen mer än vad de själva vet om. Mina två underbara kollgor Helena och Peter.
Helena
som såg till att jag följde med ut på lördagen fast jag egentligen inte alls hade någon lust. När jag bara ville sitta hemma och tycka synd om mig själv, då tog hon tag i mig och sa att jag absolut skulle må bättre av att följa med.
Kvällen blev super kul. Och jag ångrar inte en sekund att jag följde med. Hon lyssnar och hjälper till. Ser till att jag mår bra. Bara några timmar efetr inlägget ringde hon för att kolla läget. Och pigga upp mig.
Peter som får mig att skratta och ha kul på jobbet. Lyssnar och förstår. Lätt att prata med och tillsammans med Helena har vi jätte kul.
Måste få lägga in ett TACK till de med. För jag är glad att jag har de som vänner........UNDERBARA VÄNNER!!!

KRAM
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?