Vår i Göteborg.

Vilken UNDERBAR dag. Äntligen vår. Jag och min bästa vän Emma satt på götaplatsen. Njöt av solen och fikade. Hur underbart som helst. 
Då tycker jag att denna låten passar så bra. The Poodles kopia på One night of passion. Den är otroligt bra. tyvärr fattade jag inte hur man gjorde för att få in videon men ni får texten istället. 
Ha en underbar fortsatt dag.

 

Ja det är vår i Göteborg

Kylslaget utanför
och regnet öser ner
Vintern har varit lång
Vi fram mot sommarn ser

Att sitta i solen
eller ta en ströck på Avenyn
Att ligga i parken
och se fåglarna i skyn

Uteservering
En öl i handen
Jag känner värmen
Jag känner luften
Och alla flickorna
Är så vackra
Dom ler mot mig
Ja det är vår i Göteborg
Ja det är vår i Göteborg

Vårstaden Göteborg
Den sjuder utav liv
Fotboll på Ullevi
En fika i Linné

Att sitta i solen
eller ta en ströck på Avenyn
Att ligga i parken
och se fåglarna i skyn

Uteservering
En öl i handen
Jag känner värmen
Jag känner luften
Och alla flickorna
Är så vackra
Dom ler mot mig
Ja det är vår i Göteborg
Ja det är vår i Göteborg

Här är min stad
Här är jag kung
Åh
Mitt Göteborg

Uteservering
En öl i handen
Jag känner värmen
Jag känner luften
Och alla flickorna
Är så vackra
Dom ler mot mig
Ja det är vår i Göteborg
Ja det är vår i Göteborg

Ja det är vår i Göteborg

  Anna

Verkar ju grym.. satt och "sjöng" i mitt huvud..

Kan jag "sno" idèn och lägga in videon på min blogg nån dag?

Jag länkar såklart till din blogg i inlägget :)

E det ok?

Kram

 2009-04-02     20:55:07    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?