FREDAG = AFTER WORK!!!

FREDAG FREDAG FREDAG..........denna underbara dag. Solen skiner, jag slutar klockan ett och det är after work på "Den lille fete" ikväll. Kan det bli en bätttre dag.  Troligen kan det alltid det men just nu ser jag fram emot en skööööööön fredag med lite mat och vin.
Skall möta upp min kompis Anna klockan halv fem för lite fika sen vidare till Magasinsgatan 5. Där restaurang "Den lille fete" ligger. Där skall vi möta upp massa vanner och bekanta. Skall verkligen bli hur kul som helst.
Egentligen så hade vi bestämt att detta skulle vli en lugn kväll. Bara jag och Tinus. Eftersom jag skall ut med mina vänner i morgon och han sakll på svensexa. Det verkar som om han skall sova borta och vi inte ses igen förrän söndagen.
Men lite glömsk som killar är så bokade han upp sig på en after work. Måste erkänna att jag först blev lite irriterad, men eftersom jag inte är långsint så gick det snabbt över och jag började ringa runt folk. Fick bara med en kompis. Anna. Men det gör inget....vi kommer nog få lika roligt ändå.

Igår satt vi och gjorde inbjudningskorten till bröllopet. Det var mycket klippa och klistra men väldigt roligt. Det var mysigt att sitta där tillsammans och pyssla lite och samtidigt prata(och dricka lite vin) De blev jätte fina och nästa vecka kan de skickas iväg. Och jag inser att det bara är 4 månader kvar till den stora dagen.  Det går snabbt. JÄTTE SNABBT.

Nu är min rast slut och jag skall jobba ett par timmar till, sen är det helg. JIIIIIPIIIIEE
CIAO!!!!







  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?