???????????????????????????

Idag fick jag veta att en bekant till mig (Vi kan kalla henne Jennie)har råkat ut för något (inse att jag skriver något) av det värsta jag vet. Hon fick veta av en slump att hennes sambo(honom kallar vi Janne) har varit otrogen mot henne. Att han bakom hennes rygg träffat en annan tjej. En gift kvinna dessutom. Den andra kvinnan var inte hlet oskyldig hon heller. Till saken hör att Jennie misstänkt detta ett litet tag. Hon har tagit upp det med honom ett par gånger. Och varje gång har han nekat till det. Nästan blivit arg på henne för att hon tjatar så om det och att hon inte litar på honom.
Sen råkade en av deras gemensamma vänner seJanne tillsammans med den här kvinnan. Han ringde till Janne och ifrågasatte det hela. Han sa även att om inte han berättade så skulle han ringa till jennie själv och berätta vad som hänt.
Den eftermiddagen kom Janne hem ganska sent. Tårögd och enormt ledsen. Han berättade precis hur det låg till.....att de träffats ett par gånger och haft sex. Han ångrar det och skulle aldrig mer göra om det. Han sa även att Jennie kan lita på honom. Att det var sista gången. Och frågade om hon kunde tänka sig att förlåta honom. Men hur i fan skall hon våga lita på honom???
Jag kan inte fatta.....inte ens i min vildaste fantasi kan jag förstå varför hon skall lita på honom. Jennie kunde inte förlåta honom och de har nu flyttat isär. Han är helt förkrossad....men det skulle han ju tänkt på innan. innan han gick så långt som att vara otrogen mot sin älskade sambo.
Varför kan man inte vara trogen? vad är det som är så jävla svårt med det?
Jennie mådde just nu skitdåligt. Hon hade gått ner ett ex antal kilo. Jag kände knappt igen henne. Tur var att hon såg mig. Inte för att jag ville se en så sårad bekant men skönt att ändå träffa henne igen. hon kommer nog komma över detta. Träffa någon mer värdig kille.
Ibland blir inte livet som man tänkt sig......men man skall vara rädd om det man har innan man förlorar det.









  Anna

Usch va hemskt!!

Som du säger; Hur svårt ska det vara att vara trogen!

Hoppas hon mår bättre snart

 2009-04-26     19:06:08    URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?