LÄNGTAR....



Hela hösten har jag gått och längtat efter vintern....Älskar vintern. Hur mycket som helst. Snö, kyla och massa kläder. Älskar att packa ihop en matsäck med smörgåsar och varm choklad. Dra iväg någonstans och bara njuta av naturen och troligen av sällskapet. Kanske om det finns snö leka i den och bygga en snögubbe eller något annat kul. Åka pulka eller snowracer. Tillslsut fryser man som bara den...då tar man fram sin matsäck. Äter de goda smörgåsarna och värmer sig med den varma chokladen. Man årkar garanterat ett par timmar till......Sen går man hem.....kryper upp i soffan tillsammans under en varm filt....ser en film och bara njuter.
Men när jag kollade igenom alla mina bilder jag hade på min dator. Och såg denna....ja då helt plötsligt längtade jag efter sommaren igen. Grilla och bada. Kan man aldrig vara nöjd??? Hela tiden strävar man efter mer än det man får eller har. Jag har väll egentligen det man kan önska sig. Är frisk, tak över huvudet, två underbara barn, en man som äslakr mig och som jag älskar, ett arbete som jag trivs med....kan man önska sig mer???? Ja troligen. Vi blir aldrig riktigt nöjda. Tyvärr.
  Namn


  E-postadress (publiceras ej)


  URL/Bloggadress


  Kommentar

         Kom ihåg mig?